• augustus 2020

• augustus 2018

augustus 2018; inderdaad€5 of 20pln. elektriciteit extra betalen via automaat. leuke plek, aardig dorp. restaurant op 300m, supermarkt 500m.

• augustus 2018

Mooi uitzicht over het water! De plaats is in principe NIET gratis. Wij hebben 20 zloty per 24h betaald. (eind juli). Er zijn palen met stroom. Met muntjes betalen. Hoeveel was ons niet duidelijk. Ook lijken niet alle palen te werken. Wij hebben er verder geen gebruik van gemaakt.

• augustus 2020

• 82, Tolkmicko, Polen