Hier overnacht op 18/09/2023. Echt een heerlijke plek en zo stil. We hebben echter eerst gecontroleerd of de Beach Bar NIET open was - deze ligt direct naast de parkeerplaatsen!

Graham75

Leuke plek, alleen de prijs op de site is allang verouderd , is nu 100 Pln voor één nacht. dat vonden wij vrij prijzig! !

Videograaf

leuke rustige plek naast de jachthaven. stroom op de plek aanwezig. vuil- en schoon water verzorging ook beschikbaar. Je krijgt een sleutel het sanitair (douche en toilet) gebouw, is ruim en schoon. bij aankomst een melden bij havenmeester. poort zit vaak dicht maar niet op slot

Port Jachtowy Krapkowice