• juli 2020

R&R. We hadden hier 4 nachten geboekt en zijn na de eerste nacht s’morgens gevlucht! Op deze camping zijn geen regels, er is ook totaal geen controle op, loslopende honden, kabaal tot een stuk in de nacht! Slechtste camping tijdens ons verlof

• juli 2018

Prima camping voor weinig (€10 pn inclusief stroom 1 volwassene, 1 kind en hond) sanitair is basic, maar wordt goed schoongehouden. Centrum +- 10 minuten fietsen, maar stelt weinig voor. Toen wij er waren regende het aan 2 stuk, dus helaas zwembad, meer, klimpark etc niet kunnen testen

• december 2017

Voor Poolse begrippen prima sanitair, veel te doen op camping ( boomklim, groot zwembad met glijbanen, zandstrand en prachtig meer. Zeker de moeite waard.

• juli 2020

• juli 2018