• augustus 2020

Ja een beetje lastig, een heel relaxte familiecamping, iedereen groet elkaar. Dzien Dobrze!! Fijne sfeer. Aardige mensen. Toch, het grijswater is een is een probleem en de douches beneden peil, geen privacy, geen schotel ontvangst. Kom je hier terug? Nou ik weet het niet...waarschijnlijk niet.

• juni 2020

Zeer schoon gebied. Heel mooi gedaan, zeer vriendelijk en hoffelijk personeel.

• juni 2020

Zeer schoon gebied. Heel mooi gedaan, zeer vriendelijk en hoffelijk personeel.

Camping Nr.159