Mooie en rustieke plek, maar erg gedateerd en eigenlijk ook vervallen

• juni 2019

Wij waren hier nu 3 maal , natuurcamping bij de boer, primitief maar rustig, verders oude caravans die verhuurt worden aan Polen, dat maakt het wat rommelig

• juni 2019

Eerdere beoordeling nog steeds geldig. Zorg ervoor dat u water van de bovenkant van het huis verwijdert. Zeer roestig op de plaatsen. Alles een beetje rustiek, maar we voelden ons goed en zouden terugkomen.

Mooie en rustieke plek, maar erg gedateerd en eigenlijk ook vervallen

• Zwycięstwa 1D