Voor Polen is de plaats voor € 18 veel te duur?

• augustus 2021

Plaatsen in de achtertuin van de familie. zodra je de tuin inrijdt staat de eigenaar al naast je om geld te innen (80 zl of 18 euro). Veel muggen, geen sanitair, wel rustig. Goed voor 1 nacht. Foto komt niet overeen met werkelijkheid.

• augustus 2021

De prijs is 18, - € en met de stroom mee? Nou, onze koelkast deed het niet Volgens de telefoniste komt het door de automatische omschakeling in onze stacaravan

albert46

Voor Polen is de plaats voor € 18 veel te duur?

Familie Lafrentz