Bijzonder plekje. Gebouwen lijken niet meer in gebruik en zijn ze gedeeltelijk wel. Beetje verganen glorie. Voor een overnachting prima! Op grasveld en water + stroom incl. voor 108 Zloty. Afval en wc geen idee.

• juli 2021

Het is niet echt een camping of een terrein voor campers. Hij zette ons op de parkeerplaats van het hotel! We hebben er 100 euro voor betaald.

• juni 2021

Operator reageert niet op vragen per e-mail. Er kan dus worden aangenomen dat de CP niet meer in bedrijf is.

• juli 2021

• juni 2021