We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Netjes gevraagd of we mochten blijven voor de nacht en dat mocht. Het parkeerterrein is heel groot en rustig, we hebben heerlijk geslapen en vanmorgen in het café koffie gedronken. Er is zelfs een loosplek

• februari 2023

Mooie parkeerplaats bij restaurant waar je heerlijk kunt eten. Hierna mochten we met de camper op de parkeerplaats overnachten. Toilet en water zijn aanwezig.

• december 2019

Excelente local junto ao restaurante, com uma zona de serviços para autocaravana muito bem cuidada.

• februari 2023

• december 2019