• maart 2024

Voldoende ruimte, zelfs in de paasweek, maar lastig om te parkeren, vooral omdat er bomen en stoepranden zijn. MH's namen echter 4 plaatsen in beslag en er was nog steeds ruimte voor iedereen.

• maart 2024

Prima plaats om te parkeren, ruim terrein. Dicht bij de oude stad 15 min. lopen. Wij hebben in een hoek tegen de stadmuur gestaan. Vertrokken na bezoek aan de stad.

• februari 2024

Groot terrein, boordevol auto’s. Mistroostige plek in een verpauperde omgeving. Niet aan te bevelen!

• februari 2024

• IP2 9