fijne camping met prachtig sanitair. alle voorzieningen zijn brandschoon en de ontvangst is allerhartelijkst. we betaalden 12 euro per nacht 😂 2 op en geen stroom. wat beter kan; even grasmaaien.

Maliboer

Mooie, rustige caming. Vriendelijke ontvangst. Schoon sanitair, geen toiletpapier. We stonden alleen omdat seizoen ten einde is. 16 euro, 2 personen en camper.

ElsenPaul

één van de betere campings in Portugal. Met liefde en vakmanschap wordt de camping nog doorlopend verbeterd door de eigenaar Prima gratis douche, op zonnecollector. Ruime vlakke plaatsen. We betaalden 13 euro, ex stroom. 9 kilo wasmachine kost 4,50. Wel de bordjes volgen, niet op Maps vertrouwen.

GarfePark Camping