het is een parkeerplaats ! mooie plek ( als je alleen staat) zonder voorzieningen. maar … je kunt voor 0,50 eurocent douchen vlakbij. de toiletten waren helaas gesloten. desgewenst water innemen . en café/restaurant oversteken. het stuwmeer en de dam op loopafstand vlakbij. Arnold en Elisabet.

ArnoldEls

geweldig!! als je doorrijd langs de kiosk omhoog en de P blijft volgen kan je daar parkeren. Wij hebben genoten van het water en uitzicht. Er zijn geen voorzieningen. Bij de Kiosk kan je evt naar de wc. En ook wat eten.

• februari 2023

Heerlijke plek met alleen water ter beschikking (kraantje aan de buitenkant van het gebouwtje met toilet, de dame die het onderhoud daar wees het mij aan dat ik daar mocht tappen als ik wilde) verder geen voorzieningen. Mooi uitzicht op het meer doorheen de bomen, fijn wandelen daar.

• februari 2023

Barregem da Santa Luzia