• maart 2023

Vanwege een 'evenement' de volgende dag mocht ik er niet staan (vreemd, want allerlei port. camperaars mochten er wel staan). Daarom bij de naast gelegen supermarkt Contente gestaan! Prima: gebruik gemaakt van hun toilet en 's ochtends een ontbijtje in het restaurant.

• februari 2023

Alleen voor de voorzieningen gebruikt. Die zijn in orde. Water betaald, € 1.= voor 2 minuten water. Tekort voor innemen en toilet spoelen. Qua plek zou ik er voor m’n verdriet niet willen staan.

• september 2021

Parkeerplaatsen veel te kort. Iets meer dan 5 meter lang. Troosteloos. We voelden ons niet lekker en reden verder

• maart 2023

• februari 2023