Rustige camperplaats, heerlijke wandelmogelijkheden, vlakbij een stuwmeer. Lozen toilet en grijs water, toilet aanwezig, gratis WiFi. Prima plek voor 1 of meerdere nachten.

• december 2023

Dit is weer een topplaats. We stonden er alleen maar voelden ons veilig. Heel rustig ‘‘s nachts.

Jos-en-Francien

wij zijn hier 4 dagen blijven staan, er was een Franse man van 65-70 met een klein caravannetje die de boel een beetje schoon hield, heerlijke rustige plaats met gratis wifi water en verschonen plus heren en dames toilet . dus niks te wensen verder

• december 2023

Malcata