Trab46

Beste Trab46, Bedankt voor uw recensie en uw opmerkingen. De tevredenheid van onze gasten is zeer de moeite waard, omdat deze het resultaat is van dagelijkse toewijding. We streven ernaar onze infrastructuur te verbeteren en onze gasten een nog betere ervaring te bieden Wij hopen u te mogen verwelkomen op uw volgende reis naar Lissabon!

4travellers1van

Beste 4travellers1van, Wij stellen uw reactie op prijs, hoewel wij de onbevredigende ervaring op onze camping betreuren. Onze excuses voor alle gerapporteerde feiten, maar we streven ernaar interne procedures te implementeren om de meeste van de genoemde problemen op te lossen en de ervaring van onze gasten te verbeteren. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een veel beter verblijf.

henk27557

Beste henk27557, Wij stellen uw feedback over de mogelijkheden van onze camping op prijs. Het spijt ons dat u onze camping niet in de beste omstandigheden heeft gevonden. We beginnen onze camping voor te bereiden om al onze gasten een prettige ervaring te bieden. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een veel beter verblijf.

Lisboa Camping & Bungalowd