alleen afvalwater en toilet lozen, geen drinkwater innemen, enige kraan zit boven toiletloospunt, dus ......

Anneke-Dirk

Ondanks de 5 dagen durende feestweek met veel camperverkeer zag de serviseplaats er netjes uit. Wij waren er erg blij mee. Hebben de nacht doorgebracht op parkeerterrein in de stad.

Jorisdewaard

Voor afvalwater lozen prima, om de drinkwatertank te vullen moet je echt zorgen voor eigen vulmatetuaal. Het legen van de WC cassette is echt een dikke min. Knijper op dneus werk.

• Veigas

Ponte de Lima, Portugal