• februari 2022

Bij de ingang van de parking staat een verbodsbord voor campers/caravans. 100m terug is een vrije algemene parking

• juli 2021

Schitterende plek, we brengen er een hele dag door, veel picknicktafels, zeer rustig, WC en douche (koud) beschikbaar (gratis) moeten oppassen als we parkeren omdat het niet goed wordt aangegeven. Er is geen internetsignaal. Op de locatie zijn twee bars en een restaurant aanwezig.

• september 2020

Mooie plaats voor overdag maar er zijn al meerde boetes uitgeschreven voor overnachten.

• februari 2022

• juli 2021