mooie camperplaats net voor de grens. met eigen douche en toilet. alles heel schoon. heel rustig

• februari 2022

jabrunne55

Geachte heer, Onze excuses voor de situatie, helaas was het een schade aan de waterleverancier in het gebied. We zijn het hele jaar open, maar het weer met temperaturen onder het vriespunt noopt ons om het water dicht te draaien zodat het niet aan de leidingen bevriest. Ik zal proberen om dit op de site te vermelden, dat tussen 3 oktober en 20 april de camping als parkeerplaats zal fungeren, en zo de doorreis te hulp zal komen. en ze willen bij ons overnachten. Bedankt voor het bezoek en voor de observatie, het heeft ons bepaald om te zien dat we hierover informatie moesten geven. :) Cortina Gate-administratie.

• februari 2022

Cortina Gate Vama Veche