we hebben hier 2 nachten gestaan met onze camper. Lekker onder de dennebomen. Het is niet echt ons soort camping, te groot, te veel van het goede. veel vaste plekken ook. maar wel een prima plek om het leuke havenplaatsje Piran te bezoeken. personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig, moet gezegd.

• oktober 2022

foute informatie via de website van de camping. tarieven kloppen niet. We zijn zonder excuses weg gestuurd. we lieten via hun eigen website zien wat ze aanbieden. ze haalde daar haar neus voorop.

• oktober 2022

Camping Adria