aardige beheerder, mooi omgevingen ( behalve bij overstromingen.). veel vaste gasten ,die nogal de sfeer bepalen en regels mededelen. laatste is taak van de beheerder! primoß is verder oké!

• april 2023

Kleine camping waar het nu, begin April heel rustig is. Vriendelijke uitbaters. 2 nachten gebleven. Heerlijk warme douche. Proper. Wel krap en naar mijn gevoel wat gebrek aan privacy. ( glaswand) In Prebold is weinig te zien. Kortom, een doortocht camping.

Biljo

rustige camping. zeer vriendelijke eigenaar!

• april 2023

Biljo

rustige camping. zeer vriendelijke eigenaar!

Camp Dolina