Heel leuke camping. Enthousiaste eigenaren. Tip: neem de trein naar Stbrske Pleso. 4 euro voor een retour. Prijs camping is wel vrij hoog; 35 euro voor camper, 2 volwassenen en hondje. Sanitair prima.

J&ECampers

Voorzieningen zijn te provisorisch voor deze hoge waardering. Uitzicht mooi, ruime plekken, eigenaren bereidwillig.

Cygo

mooi plekje met super uitzicht. we betaalden 25 euro per nacht camberbusje 2 personen en hondje. sanitair mooi en schoon. wifi is er nog niet, het wachten is op de aansluiting op de glasvezelkabel....

Leharo Camping, Vysoke Tatry