mooie camping. Plaatsen ruim en onder de avocado bomen. Sanitair ziet er schoon uit. Minpunt we betaalden 40€ voor 1 overnachting en dat vonden we erg veel Jeanne en Hans

Hanshoof

Goede ligging. Je stapt zo het strand op. Nerja te voet en te fiets goed te bereiken en verder mooie wandelingen in de omgeving. Beplanting is volgroeid en je staat leuk tussen de avocado- en bananenbomen. Ik vond de camping er netjes bij staan en het personeel uiterst vriendelijk.

Aula de la Naturaleza Cortijo San Miguel