WilmavanderVliet

Een fantastische plek voor je camper maar ook voor je geestelijke gezondheid. Er hangt een hele fijne energie en de plek is magisch. De energetische healing sessie van Martine was zo bijzonder. Ik raad dit ten zeerste aan! Het sanitair is heel schoon en ziet er als nieuw uit. een

Roadtrip2024

Mooi rustige plaats in de natuur tussen de amandelbomen. Hartelijk ontvangst door Martine en Frank. De healing door Martine is een geweldige ervaring,.

• 29312, Villanueva del Rosario, Spanje

37.01902