• november 2022

Je moet als je van Murcia naar Granada rijdt afslag 58 nemen. Google maps stuurde ons al eerder het binnenland in. Goeie, schone serviceplek met inderdaad ook lpg. Op doorreis kun je er ook prima overnachten.

• januari 2022

lpg verkoop

• december 2021

Wij hebben hier niet overnacht, maar zouden het zeker doen. Wel wat geluid van de snelweg. Zeer netjes en verzorgd. Geeft een veilig gevoel met een zeer mooi uitzicht naar het achterliggende landschap. Cafetaria waar smoskes worden gemaakt. Tankstation heeft ook LPG.

• november 2022

• januari 2022