Wij hebben hier begin februari gestaan. Wat een fijne, rustige plek. Boodschappen in het dorp of 11 km verderop. Goede voorzieningen. Wij voelden ons veilig ook al stonden we er alleen. Compliment aan de gemeente voor zo'n mooie gratis camperplek!

Sunvolowers

een vrij grote parkeerplaats speciaal voor kampeerauto’s. veel plekken zijn niet helemaal recht. Er is een loospunt voor je toilet en grijswater.. Er is geen schaduw maar ligt achter een oarkje met wat bomen en speeltoestellen.

• N-502

14480, Alcaracejos, Spanje

Parking de Caravanas "El Santo".