mooie omgeving maar iets te ver van de zee, de mooie plaatsen zijn de gedoogplaatsen waar spijtig genoeg vele camperaars overwinteren

mappi

Wat een heerlijke plaats om te staan. Overdag wel wat verkeer. maar niet storend. maar een prachtig uitzicht en stille nacht hier gehad. En een mooie zonsopkomst gezien.

JJAB

vanaf de officiële camperplaats staan wij een stukje verder in noordelijke richting. Hier staan ook veel campers maar sta je wat mooier. Wel wat verkeer voor de camper langs.Er genoeg ruimte.

• Barriada Palomares

04617, Cuevas del Almanzora, Spanje