Geweldig, bij het meer, leuk terras bik het hotel. Fijn, dank aan de gemeente.

Welsem

Geweldige plek om met kinderen te verblijven. we hebben veel regen gehad, dus pas op voor waterophoping. Mensen praten luid tot ongeveer 22.00 uur, omdat het een open parkeerplaats is, maar we hebben geweldig geslapen!

Peter-P

Prachtige ,rustige veilige plek aan prachtig meer. Heerlijk terras van hotel . Geen verplichting om daar te eten Zeer vriendelijk personeel. Geen voorzieningen.

riamaarten

Geweldig, bij het meer, leuk terras bik het hotel. Fijn, dank aan de gemeente.

Parking Restaurante Meson de las Molinera