• december 2021

De echt slechtste WoMo-parkeerplaats ooit! Omdat we daar niet heen konden, zijn we er te voet naartoe gegaan. Eventueel mogelijk met terreinwagen. We hebben nog nooit zoiets vies gezien. Omdat het gesloten was, hopen we dat het voor altijd zo blijft. De prullenbak moet uit de app gehaald worden!

• februari 2020

Ik wilde hier blijven. Maar na 15 minuten voelde ik me zo ongemakkelijk op deze rommelige, onverzorgde woning. Vrijlopende honden, overal hondenuitwerpselen. Toen een hond zijn territorium op mijn camper markeerde, reed ik verder.

• december 2019

We wilden deze plek op 4.12.19 bezoeken. Het was gesloten.

• december 2021

• februari 2020

• december 2019

We wilden deze plek op 4.12.19 bezoeken. Het was gesloten.

• Camino de Lugros 25

18500, Guadix, Spanje