• december 2023

heerlijke stek, men kan zo de zee induiken. wij ondervonden geen overlast. staan inmiddels een week en hebben politie 1 keer langs zien rijden. boffen met het weer. Helaas nada voorzieningen

Yongone

Oké om te overnachten, mooie locatie, beveiliging oké, maar totaal vies en bezaaid. Sandy en de oprit, nou ja. Onze honden moesten altijd aangelijnd zijn, want overal lag afval en stront. Er lagen morgen veel dode vissen op het strand.

• april 2023

prachtige plek waar je aan het eind van de dag wordt weggestuurd door de politie, dus geen overnachtingsplek meer. borden met 1 meter hoog en 2 meter breed, en dit wordt gehandhaafd

• december 2023

• april 2023