Op deze locatie hebben wij op 6 februari 2024 geparkeerd. Wij waren met 5 campers. De rustige nacht met bezoek van de burgerwacht. Aan de andere kant werden we de volgende ochtend, rond 11.00 uur, door de gemeentepolitie uitgezet, op straffe van een boete. Ik vind dat deze plek verboden moet worden

fonfonsenior

Waren er op 31 januari 24 om 10.00 uur en na terugkomst van onze wandeling om 14.00 uur kregen we een boete van €200 op de voorruit...

• maart 2023

Onmiddellijk gesloten voor meer dan 2,5 ton en meer dan 2,5 m hoog. De reden daarvoor volgens de politie: er waren te veel langdurig kampeerders en mensen die gewoon hun rotzooi weggooiden. Ga zo door 🤨

• maart 2023

Parking Playa Torrenueva Costa