Willen ‘geen rode rozen rood verven’, dus… Sluiten ons aan bij alle eerdere recensies. Wilden een weekje blijven, zijn er twee geworden! Jet en Joost wij voelden ons bij jullie en de camper ‘als God in ‘Spanje’! Heel erg bedankt en tot een volgend keer! Hartelijke groet, Marijke en Herman

Hartelijk dank voor jullie mooie review en graag tot een volgende keer!

Fijne, kleine, rustige, schone camping. 6 dagen per week broodjesservice. Zaterdagavond paella-avond. Bij aankomst ontvang je een infomap, over wandelingen, fietstochten en andere van toepassing zijnde zaken. Complimenten wat Joost en Jet in 22 jaar voor elkaar gekregen hebben!

Hartelijk dank voor jullie mooie review en graag tot een volgende keer!

Ons verblijf tijdens het paasweekend was top! Jet en Joost zijn super gastvrij. De camping zeer rustig en voorzien van alles wat een kampeerder zoekt; zeer proper sanitair, traiteur en brood service. Zeker aan te bevelen, wij komen alvast terug!

Camping La Fresneda