• april 2022

Prachtig uitzicht op het meer, zeer eenvoudige plaats aan de weg zonder voorzieningen maar het is gratis! We waren met meerdere campers maar het was er erg rustig. We hadden ook geen last van de geluiden van de weg omdat het op dit moment niet erg druk was. Kortom: een aanrader!

• november 2021

we hebben hier vandaag gebeld voor een lunchstop. Geweldig uitzicht geen faciliteiten. ok als je vroeg in de avond aankomt voor een overnachting, maar we besloten verder te gaan?

• augustus 2021

Plaats langs de weg weinig verkeer maar parkeren met enkele gaten onberispelijk uitzicht op het meer?

• april 2022

• november 2021