Half september hier gestaan met een handjevol andere kampeerders. Het is dichtbij de ingang van het NP waar je prachtig kunt wandelen. Restaurant op de camping is ideaal en lekker. Nog nooit zulke fijne, warme douches gehad, zeker als het s avonds en ‘ s nachts erg afkoelt is dit heerlijk.

MartinMarleen

Een betere camping zal je niet snel vinden: mooie, ruime plaatsen, voldoende schaduw, zeer proper sanitair, fantastische omgeving, rustig, zeer vriendelijk personeel. De weg ernaar toe is wel een uitdaging 😉.

• november 2022

12/11 tot onze verbazing camping gesloten: we hadden ons zo verheugd op deze mooie plek.

• november 2022

Camping Valle de Bujaruelo