Mooie eenvoudige camping met vriendelijke eigenaar. Mooie ruime plekken met mooi uitzicht en eenvoudig maar schoon sanitair met papier. Er is beperkte verlichting op de camping, waardoor je kunt genieten van prachtige sterrenhemels. Onze hond was ook helemaal tevreden over de camping.

wie van basic houdt, en voldoende proviand aan boord heeft, een topper!! heerlijk gestaan, voor onze hond een walhalla, dus voor ons ook!

• oktober 2022

Gesloten!!!! Ondanks dat in de app staat dat hij open zooi zijn. Kwamen laat in de middag voor dichte poort.

• oktober 2022

Camping Caserio San Marcial