• maart 2023

We verbleven hier eind maart en er was water en het was gratis. Het zwarte afvalpunt is slecht ontworpen, maar het werkt op zijn eigen stinkende manier. Er zijn elektrische punten, maar ze gebruiken een unieke 7-pins stekker. Ik vermoed dat ze voor handelaren op een markt zijn.

goed voor 1 nachtje , bij ons was alles proper en rustig

• september 2020

Prachtig - loop de heuvel op bij zonsondergang. Pottenbakken rond het Romeinse dorp ... kijk naar de wind en kitesurfers vanuit je busje z luisteren 's ochtends naar de bellen van de pony's. En het is gratis!

• maart 2023

goed voor 1 nachtje , bij ons was alles proper en rustig