MoniekenWim

Kleine leuke camping op idyllische locatie. Prima sanitaire voorzieningen! Niet goedkoop, we betaalden €30,= voor een camper, 2 personen en elektra. Geen korting met NKC-kaart gekregen. Zeker een aanrader als je van kleinschalig en rust houd.

Werrete

Een idyllische camping, zeker nu hij (nog) zo leeg is. Iedere avond vogel-concert! Er is geen wasmachine (meer) , helaas. En vervelend dat er geen warm water voor de afwas is. Het is ook wennen dat er mobiel vaak slecht/geen bereik is, maar vlakbij de bar is wel bereik via WiFi .

Camping Valle do Seo