Lekker rustig gelegen, met V/E en gratis dankzij de stad! Je moet parkeren tussen de bomen, maximaal 8 meter denk ik. Op mijn zevende moest ik heel gefocust zijn.

mooie rustige plaats met veel ruimte. het sanitair gebouw was helaas gesloten

Briefjes

een favoriet van ons! gratis plek met douche en toilet. wel even zelf schoonhouden. in mooi park heerlijk koel ook in de zomer koelt het s’nachts af. veel spanjaarden gezellig en relaxed

mooie rustige plaats met veel ruimte. het sanitair gebouw was helaas gesloten

• Paseo Intendente 37