• oktober 2022

op zondagmiddag oogt deze parkeerplaats, met bordje tourismo solos, zeer onaantrekkelijk. verderop in het stadje een veel betere plek

• augustus 2021

Het is gewoon een parkeerplaats en met de juiste plaatsen, het is rustig en het centrum is dichtbij, een buurman zei dat we naar de camping gaan, dat is geen plek voor campers. Ik ging naar de medinacelli.

• augustus 2018

Goede plek om de nacht rustig door te brengen 's nachts zonder service parkeren van de zwembaden bar restaurant op 50m stad heel dichtbij

• oktober 2022

• augustus 2021