• november 2023

Was bij aankomst afgesloten, ook niemand gezien. 2 km doorgereden naar een mooie camperplaats.

niet ver van de weg, maar geen hinder, alleen electra, we hebben nog heerlijk kunnen lunchen en s'avonds diner...erg lekker...super aardige gastvrouw die de engelse taal goed beheerste, we konden zelfs nog n doos Cava kopen...heel erg lekker

• januari 2023

prachtige locatie met adembenemend uitzicht. perfect als je zonder voorzieningen kunt overnachten. in een rustige omgeving, en voelde me heel veilig.

• november 2023

• januari 2023