• april 2023

Verboden voor Campers volgens mij hebben ze verbodsborden voor Campers in de aanbieding 😕

tucson71

Mag hier gewoon overnachten. Geen voorzieningen. Wel prachtige sterrenhemel! Zojuist kwamen gossos rondje doen, ze zeiden niks....

• december 2021

je mag er wel staan 300 meter verder is er nog een s avonds goed verlicht waar een streep doorstaat mag niet zie foto's alleen in de avond waar stelletjes komen om te knuffelen in de auto verder niets mis mee met de plek

• april 2023

• december 2021