eric.kruidhof

nu in deze tijd rustig(6 campers)vriendelijk ontvangst,binnenzwembad reeds 28 graden,broodservice,restaurant/bar in weekend,kleine en grote plaatsen,ACSI 26 euro/nacht,mooi wandelgebied,nu beetje onrustig vanwege voorjaarsonderhoud(snoeiwerk etc)

Jack-Mol

Wij vonden het niet leuk, slechte informatie bij de receptie. Lawaai van luide muziek uit een vaste caravan en die trokken zijn aandacht niet. Veel vliegen moeten worden uitgerookt!, onaangenaam en vooral tijdens de maaltijd. Oude toiletten. Erg duur voor wat de camping is

Camping Esponellà