Camping Voraparc

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

helma jeurissen

Mooie schone camping met ruime plaatsen aan de rivier. Wandel en fietsroutes in het nationale park vanaf de camping. Serieus klimwerk, zelfs op de elektrische fiets. Dorp met leuke terrasjes op 1 km. Aan de toegangsweg liggen meerdere mooie campings.

PieterNexxo660

prima camping met zeer goed sanitair. vanaf de camping met onze E-bike het nationaal park Alguestortes bezocht. Je kan tot het meer Estany de Sant Maurici fietsen om vanuit daar richting de waterval te lopen

Camping Voraparc