• februari 2022

automaat is kapot,een bewoner vertelde dat het toilet legen in de vuilwaterput kan🙈

• januari 2021

je hoort behoorlijk de doorgaande weg. ook is de entree onduidelijk en hoe. je er weer uit moet.

• maart 2020

Zeer schone plaats, maar we hebben schade opgelopen door iemand die tijdens de nacht met stenen gooide. Het lawaai van de weg 's nachts was geen probleem. Niet zeker waarom we het doelwit waren, maar er stonden geen andere campers op de site.

• februari 2022

• januari 2021