1 nacht op doorreis. voortaan gauw overslaan. kleine plekken, zwaar gedateerd sanitair met allerlei gebreken, geen warm afwaswater, douches nodigen zeker niet uit en zwembad vol met groen vies water. nooit meer dus!!

Adrianusam

Wij hebben er 4 dagen geleden gestaan, voor 1 nachtje, deze plek is voldoende. Maar we waren beter af voor hetzelfde geld. Uit de standaard gemeentelijke, eenvoudige categorie.

68erbiene

2 nachten verbleven op de camping. Pitch zeker voldoende groot. Sanitair verouderd, defect, douches niet echt proper, douchegordijn beschimmeld, kranen en putjes kalkaanslag. Water wel warm. Rustig geslapen. Niet duur, 19/n

Camping Merida