Mooie locatie, maar de watervoorziening werkte niet. We betaalden 2 € maar er kwam geen water uit. De andere pompen hebben we niet geprobeerd.

• november 2021

Prima plek maar s'avonds erg onrustig, op loopafstand zijn twee wasserette's, en als je langs de camping achter de camperplaats loopt is het strand

• augustus 2019

07 plaatsen. Grote parkeerplaats in de buurt. Afvoergebied en functioneel water Alleen vlak. Rodeo's en nachtelijke petarades. Aucin respect. Gevaarlijk voor onze voertuigen omdat ze hun rodeo een paar meter doen. Het is jammer en mijn mond.

• november 2021

• augustus 2019