deze plaats bezocht maar niet geschikt voor campers langer dan 6 meter is meer iets voor campervans

• maart 2022

Bij Lorqui geweest .Konden daar niet staan .Door langparkeerders.Die met 2 grote campers dwars over stonden.Dus door gereden.

• maart 2022

We kwamen aan voor de nacht op weg naar ergens anders. Er zijn niet erg goede aanwijzingen om er te komen, we moesten met de gebruikelijke nervositeit door het stadscentrum voor het geval de camper door de straten zou passen.

• Calle Suceso Aledo 12

30562, Ceutí, Spanje