Parking Ujue

Ujué, Navarra, Spanje

Parking Ujue

aan de rand van middeleeuws dorp

• Calle Morapie

31496, Ujué, Spanje

• juni 2019

In het dorp de weg naar de ruïne gevolgd en mogen daar staan. Op parkeerplaats mer schitterend uitzicht. Staan met 2 andere campers. Geen voorzieningen, alleen een afvalcontainet

• mei 2019

Prachtig dorpje maar de camperplaats bestaat volgens mij niet meer, althans niet die ik hier op de foto zie. De coördinaten leiden je naar een parkeerplek met zulke kleine vakken dat zelfs onze kleine buscamper er niet kon staan.

• mei 2018

Mooi dorp een must om te bezoeken. Parkeerplaats op de coördinaten heeft geen camperplaatsing en zou moeilijk zijn om te draaien als druk. Maar ruig terrein parkeren aan de onderkant van het dorp. Een laag cijfer voor parkeren, maar het dorp is prachtig.

topic

Alle 5 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

• juni 2019