Prachtige plek bij ruïnes. Prima geasfalteerde weg er naar toe. Je staat hoog op een heuvel, dus als er een flinke wind staat en het maar 13 graden is, is het fris. Schitterend uitzicht.

• juli 2021

Het is achter de ruïnes, een beetje eenzaam en zonder verlichting. Dicht bij het fort, maar om de plaats te bereiken is een smalle onverharde weg. We parkeerden uiteindelijk op een esplanade voor de ruïnes, de buren vertelden ons dat er geen probleem was, ze deden het niet goed.

• juni 2019

In het dorp de weg naar de ruïne gevolgd en mogen daar staan. Op parkeerplaats mer schitterend uitzicht. Staan met 2 andere campers. Geen voorzieningen, alleen een afvalcontainet

• juli 2021

• juni 2019