Het is jammer dat Vizmar zo in verval is geraakt, ze verdienen alleen maar geld en investeren niets meer. Van de 8 douches heb je geluk als je er een krijgt die werkt!

Flector

wij hebben hier 2 nachten gestaan om peñiscola te bezoeken. prima plek. het is een camping voor campers. best druk, maar voldoende plaats om onverwacht langs te gaan. in de nacht best wel wat lawaai van blaffende honden. supermarkt dicht in de buurt.

xandraH

voor de 2e keer een paar dagen op deze camperplaats. inderdaad sanitair is verouderd maar voor ons geen probleem.

Area camper de camping Vizmar