Eens met voorgaande reviews. Het enige minpuntje dat ik toch wil benoemen is het verkeerslawaai ‘s avonds. Verder dus alleen positief.

Louis12

Fijne camping, super aardige en behulpzame eigenaren, fijne douche, wasmachines. Iedere avond een stunt vliegshow vanwege het naastgelegen kleine vliegveld. Drinkwater en chemisch toilet afvoer op de eigen plek. zwembad, bowling, restaurant. Echt een prettige camping en een echte aanrader.

wij sluiten ons aan bij de voorgaande sprekers

wij sluiten ons aan bij de voorgaande sprekers