Dit heeft niets met kamperen te maken. geen elektriciteit, geen water, geen toiletafvoer. de douches roken beschimmeld en de toiletten waren gesloten. 550czk (22€) volledig gedekt. € 10 zou genoeg zijn geweest. we bleven daar alleen omdat we erg laat waren.

Diemanu

De plaats is prachtig naast de rivier. Het ligt relatief dicht bij de stad. Toen we gingen (2 mei), was er niemand. Ik denk dat ze in de zomer opengaan. Het is geen camping voor een camper of caravan.

• juli 2021

Een camping niet ingericht op campers. Geen losplaats voor afvalwater of toiletcassette. Ook geen electra. Mooi uitzicht op de Eger maar heel erg druk. Oppassen dat je camper niet ingebouwd wordt door geparkeerde auto's. Prijs 530 czk voor camper en 2 personen.

• juli 2021

Camp Loket