Het pad naar de "camping", ramp, onverhard pad van 2 km lang, ok voor terreinwagens, maar geen stacaravans, op de "camping" 's nachts geen verlichting en onverzorgd. 20 euro met stroom is te duur!!!

Cuxhaven77

wij hebben wel de parkeerplaats kunnen bereiken en vliegtuigjes kunnen spotten, leuke plek maar helaas niet aan te rijden met een zwaardere camper. De toegangswegen zijn allemaal verboden voor zwaarder dan 3500 kg. Jammer maar helaas. op naar de volgende plek.

RuudenMiriam2009

Een basic maar zeer gave plek om te staan. de eigenaren zijn erg vriendelijk en geven je graag een tour door hun eigen vliegtuigenpark. Prachtige weidse blik en als je mazzel hebt landen of stijgen we vliegtuigen op.

• 352

586 03, Jihlava, Tsjechië